ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปGeneral (ถามคุยวิชาการ IM)ผมโดน nicheprofitclassroom หักเงินไป 247 US จะเอาเงินคืนยังไงครับ
หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: ผมโดน nicheprofitclassroom หักเงินไป 247 US จะเอาเงินคืนยังไงครับ  (อ่าน 2135 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 2 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« เมื่อ: 03 พฤศจิกายน 2012, 12:42:34 »

 wanwan004 เนื่องจากผมจะเข้าไปสมัคร nicheprofitclassroom ทดลองใช้ 14 วัน 1 us และได้ทำการขั้นตอน จนถึงรายการที่มี 4 ขั้นตอน ในขั้นตอนแรก ติ๊ก แล้ว กด upgrade คิดว่าให้ยืนยันสินค้า แต่พอกดไปอีก มีขั้นตอนที่ 2 ก็เลย เอะใจ

เลยกลับไปดูขั้นตอนที่ 1 แล้วติ๊ก ถูกออก แล้วกด no จนเสร็จทุกขั้นตอน  ผมปรากฎว่าตามรูปข้างล่างนี้ครับ  โดนเรียกเก็บ $247 เลยครับ มีใครช่วยแนะนำหน่อยครับ จะคืนเงินได้ยังไง ตอนนี้ผมอายัดบัญชีไปแล้ว แต่ก็ไม่ได้เงินคืนอยู่ดี

ได้ทำการติดต่อ กับเจ้าของ web ส่งไปว่า

I want to cancel and get a refund niche packs.

Cause I'd like to try the 14 day. But why do I have to pay 247.00 US. แต่ด้วยความรีบร้อน เลยกดหัวข้อผิด

เพื่อขอเงินคืนแล้วครับแต่ยังไม่มีการติดต่อกลับ เงียบไปเลย  มีใครพอทราบบ้างมั้ยครับว่าจะทำยังไงดี

โดนไป 2 ยอดเลยครับ

นี่รายการแรก

Product: Niche Profit Classroom
Amount: $1 for 14 Days, then
$67.00 per month thereafter.

นี่รายการที่ 2

Product: Upgrade 1 (niche packs)
Amount: $247.00

===================================
Accessing Your Purchase
===================================

Your purchase has already been delivered
to your Niche Profit Classroom account.

Please login to retrieve your purchase.
Simply click on "downloads" in the main blue
menu at the top of your account area, then
click on the appropriate section in the
drop-down menu.

Thank you,
บันทึกการเข้า
superf
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 49
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 397



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #1 เมื่อ: 03 พฤศจิกายน 2012, 12:59:28 »

http://www.thaiseoboard.com/in...777.msg3974369.html#msg3974369

โดนเหมือนกัน แต่ผมได้คืนหมดแล้ว ทำ ticket ไปยกเลิกเลยครับ บอกให้ refund เร็วที่สุด
บันทึกการเข้า

redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #2 เมื่อ: 03 พฤศจิกายน 2012, 13:15:54 »

http://www.thaiseoboard.com/in...777.msg3974369.html#msg3974369

โดนเหมือนกัน แต่ผมได้คืนหมดแล้ว ทำ ticket ไปยกเลิกเลยครับ บอกให้ refund เร็วที่สุด


ขอบคุณครับ ผมได้ ส่งไปแล้ว ประมาณกี่วันครับกว่าเค้าจะตอบกลับมาครับ  อีกอย่างผมได้ดัน ไปเลือกหัวข้อ niche packs ประมาณว่ารีบร้อน ไม่ได้เลือกหัวข้อ Accounts /Billing จะเป็นอะไรมั้ยครับ

แล้วก็กี่วันจะได้เงินคืนครับ  พอดีผมอายัด บัตร หมดแล้ว เดือดร้อนมากเลย order ที่สั่งจากต่างประเทศ ก็ไม่มีเงินจ่ายเค้า ไม่ได้เตรียมแผนสำรอง เลย  wanwan004

ใครมีวิธีจ่ายเงิน วิธีอื่นช่วยแนะนำด้วยนะครับ แบบด่วนที่สุด กลัวเสียเครดิตกับทางร้าน สั่งของมา 10 กว่าร้าน
บันทึกการเข้า
redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #3 เมื่อ: 03 พฤศจิกายน 2012, 13:27:13 »

เค้าตอบมาแล้วครับ

ตอบมาว่า

We're sorry your question was not answered in our Knowledge Base.

Your request has been assigned to a support specialist, and we will update you as quickly as possible.

April
NPC Support Team

งง เลย
บันทึกการเข้า
redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #4 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 10:27:27 »

อันนี้ส่งไปขอโทษเค้าครับว่าตั้งคำถามผิดห้อง

sorry .

I'm Sorry at posted anomalous. I shocked and hurry.

I must posted new Or not.

November 03, 2012 05:21


ส่วนอันนี้อธิบายเข้าไปใหม่ครับ

redictshop
hi. i want to 14 days trial order ($1) but when i order have some problem.

Please refund my money $247. thank you very much

November 03, 2012 20:19

เค้าก็ยังเงียบอยู่ครับ

ใครมีคำแนะนำดีๆมั่งครับ
บันทึกการเข้า
superf
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 49
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 397



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #5 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 10:55:30 »

ทำ ticket ไปแล้วเวลา จะเร่งอะไรก็ไป reply ทาง email ครับ เขาตอบมาว่าไงอะครับ
บันทึกการเข้า

redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #6 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 11:01:01 »

ทำ ticket ไปแล้วเวลา จะเร่งอะไรก็ไป reply ทาง email ครับ เขาตอบมาว่าไงอะครับ

ยังไม่มีครับตอบมาเลยครับ

อันนี้เลขที่คำขอผม Request #41340

ตอบมาครั้งสุดท้าย คือ

We're sorry your question was not answered in our Knowledge Base.

Your request has been assigned to a support specialist, and we will update you as quickly as possible.

April
NPC Support Team

November 02, 2012 18:28

แล้วก็ไม่มีอีกเลย ครับ
บันทึกการเข้า
cazama
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 288



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #7 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 11:05:44 »

 wanwan044 เพิ่งรู็ตัวว่าโดนไป 67 เหรียญ เซ็งเลย ...นั่งโหลด vdo เก็บ โหลดทุกอย่าง copy ทุกอย่าง
ที่ทำได้ เอาให้คุ้ม(คุ้มไหมเนี้ย  wanwan031)

เดี๋ยวค่อยหาวิธียกเลิก  ..
เท่าที่อ่านดู นอกจากเมล์ไปแจ้ง   สำหรับท่านที่หักบัตร เครเดิต  ให้เข้าไป update บัตรเครดิตใหม่เลยครับ ใส่เลข
มั่วๆไป พอมันหักไม่ได้ มันจะ deactive account เราไป (อ่านมาจากfaqมันว่างั้น...ระบบเช็ค 3 ครั้งถ้าหักไม่ได้ deactive)

เซ็งโครต ....

ขอบคุณเจ้าของกระทู้ที่ออกมาเตือนครับ  wanwan017.........
บันทึกการเข้า

redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #8 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 11:09:53 »

wanwan044 เพิ่งรู็ตัวว่าโดนไป 67 เหรียญ เซ็งเลย ...นั่งโหลด vdo เก็บ โหลดทุกอย่าง copy ทุกอย่าง
ที่ทำได้ เอาให้คุ้ม(คุ้มไหมเนี้ย  wanwan031)

เดี๋ยวค่อยหาวิธียกเลิก  ..
เท่าที่อ่านดู นอกจากเมล์ไปแจ้ง   สำหรับท่านที่หักบัตร เครเดิต  ให้เข้าไป update บัตรเครดิตใหม่เลยครับ ใส่เลข
มั่วๆไป พอมันหักไม่ได้ มันจะ deactive account เราไป (อ่านมาจากfaqมันว่างั้น...ระบบเช็ค 3 ครั้งถ้าหักไม่ได้ deactive)

เซ็งโครต ....

ขอบคุณเจ้าของกระทู้ที่ออกมาเตือนครับ  wanwan017.........

ผมลองเปลี่ยนบัตรเครดิตแล้วครับใส่มั่วไม่ได้ครับ  ผมก็เลยอายัดบัตรแทนครับ  เสียหายเยอะเลยคราวนี้ เพราะสั่ง order จากต่างประเทศไปด้วย แต่ไม่มีเงินจ่าย  wanwan004
บันทึกการเข้า
redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #9 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 11:11:13 »

ทำ ticket ไปแล้วเวลา จะเร่งอะไรก็ไป reply ทาง email ครับ เขาตอบมาว่าไงอะครับ


อีกนิดครับ คุณ superf มี mail ตรงถึงเค้ามั้ยครับ เพราะอันนี้ผม ติดต่อผ่าน http://contact.nicheprofitsupport.com  แล้วกดหัวข้อ SUBMIT A REQUEST

แล้วก็ใส่ไปแบบนี้ครับ

***Category
Niche Packs

***Subject
Cancel niche packs

ไม่รู้ว่าถูกหรือเปล่าครับ ช่วยแนะนำทีครับ
บันทึกการเข้า
cazama
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 288



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #10 เมื่อ: 04 พฤศจิกายน 2012, 11:13:51 »

wanwan044 เพิ่งรู็ตัวว่าโดนไป 67 เหรียญ เซ็งเลย ...นั่งโหลด vdo เก็บ โหลดทุกอย่าง copy ทุกอย่าง
ที่ทำได้ เอาให้คุ้ม(คุ้มไหมเนี้ย  wanwan031)

เดี๋ยวค่อยหาวิธียกเลิก  ..
เท่าที่อ่านดู นอกจากเมล์ไปแจ้ง   สำหรับท่านที่หักบัตร เครเดิต  ให้เข้าไป update บัตรเครดิตใหม่เลยครับ ใส่เลข
มั่วๆไป พอมันหักไม่ได้ มันจะ deactive account เราไป (อ่านมาจากfaqมันว่างั้น...ระบบเช็ค 3 ครั้งถ้าหักไม่ได้ deactive)

เซ็งโครต ....

ขอบคุณเจ้าของกระทู้ที่ออกมาเตือนครับ  wanwan017.........

ผมลองเปลี่ยนบัตรเครดิตแล้วครับใส่มั่วไม่ได้ครับ  ผมก็เลยอายัดบัตรแทนครับ  เสียหายเยอะเลยคราวนี้ เพราะสั่ง order จากต่างประเทศไปด้วย แต่ไม่มีเงินจ่าย  wanwan004


กำ..... wanwan031
บันทึกการเข้า

redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #11 เมื่อ: 05 พฤศจิกายน 2012, 09:12:48 »

เค้าตอบกลับมาแล้วครับว่า

We're sorry to hear you have elected to discontinue your membership with NPC. We hope you acquired some valuable information during your time with us.

We have initiated your cancellation request, and you should have already received a confirmation email. If not, please check your spam folder.

IMPORTANT INFORMATION

After your account has been cancelled, you will have access to everything you have downloaded during your membership, but no other features of the membership will be available.

If you have domains that you wish to relocate to another hosting service, please do so PRIOR to your deactivation date or you will no longer have access to them. We will NOT be able to reactivate your membership for the purpose of transferring your domains or downloading niche packs, etc .

For information on how to transfer your domains, please see this post the Support Knowledge Base: http://nicheprofitclassroom.ze...g-your-website-to-another-host

Remember that even though you will not have an active membership at NPC, you will still be able to promote NPC through our Affiliate Program.

Your refund for the upgrade purchase has been issued as requested. Please allow 5-7 days for the refund to post to your account.

Let us know if you need any other assistance.

Eric
NPC Support Manager


ใครช่วยแปลหน่อยครับ แปล google แล้ว อ่านไม่รู้เรื่องครับ
บันทึกการเข้า
newbie-pro
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 256
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 2,419



ดูรายละเอียด
« ตอบ #12 เมื่อ: 05 พฤศจิกายน 2012, 09:15:58 »

อีกอย่างถ้า ติดต่อธนาคารก็ได้นะครับ เช่น ของกสิการ เขาให้เรา รีฟันด ได้เหมือนกัน
บันทึกการเข้า

cazama
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 288



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #13 เมื่อ: 05 พฤศจิกายน 2012, 09:19:33 »

เค้าตอบกลับมาแล้วครับว่า

We're sorry to hear you have elected to discontinue your membership with NPC. We hope you acquired some valuable information during your time with us.

We have initiated your cancellation request, and you should have already received a confirmation email. If not, please check your spam folder.

IMPORTANT INFORMATION

After your account has been cancelled, you will have access to everything you have downloaded during your membership, but no other features of the membership will be available.

If you have domains that you wish to relocate to another hosting service, please do so PRIOR to your deactivation date or you will no longer have access to them. We will NOT be able to reactivate your membership for the purpose of transferring your domains or downloading niche packs, etc .

For information on how to transfer your domains, please see this post the Support Knowledge Base: http://nicheprofitclassroom.ze...g-your-website-to-another-host

Remember that even though you will not have an active membership at NPC, you will still be able to promote NPC through our Affiliate Program.

Your refund for the upgrade purchase has been issued as requested. Please allow 5-7 days for the refund to post to your account.

Let us know if you need any other assistance.

Eric
NPC Support Manager


ใครช่วยแปลหน่อยครับ แปล google แล้ว อ่านไม่รู้เรื่องครับ


เหมือนกัน ....อ่านรวมๆ ก้อคือ เขาจัดการให้แล้ว ..ก้อประมาณว่า เสียใจที่เราไม่ใช้บริการกับมัน ประมาณนั้น
แล้วก้อเรื่อง domain ...ถ้าใครไปใช้ host ก้อจะไม่ทำงานให้ย้าย .........บลาๆๆๆๆ  Embarrassed  ประมาณนั้น
บันทึกการเข้า

redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #14 เมื่อ: 05 พฤศจิกายน 2012, 09:35:37 »

อีกอย่างถ้า ติดต่อธนาคารก็ได้นะครับ เช่น ของกสิการ เขาให้เรา รีฟันด ได้เหมือนกัน

ติดต่อแล้วครับ เค้าไม่สามารถทำเรื่องคืนเงินให้เราได้ครับ เพราะเงินได้ถูกหักบัญชี เพื่อรอการจ่ายกับทางร้าน ต้องรอ 14 วัน ถ้าร้านเค้าไม่ตัดบัญชีเราก็ได้เงินคืนครับ   ถึงจะอายัดบัตรก็คืนไม่ได้ครับ   

มีทางเดียวต้องให้ร้านยกเลิกให้ครับ  ธนาคารทำอะไรไม่ได้ครับ
บันทึกการเข้า
redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #15 เมื่อ: 05 พฤศจิกายน 2012, 09:37:33 »

เค้าตอบกลับมาแล้วครับว่า

We're sorry to hear you have elected to discontinue your membership with NPC. We hope you acquired some valuable information during your time with us.

We have initiated your cancellation request, and you should have already received a confirmation email. If not, please check your spam folder.

IMPORTANT INFORMATION

After your account has been cancelled, you will have access to everything you have downloaded during your membership, but no other features of the membership will be available.

If you have domains that you wish to relocate to another hosting service, please do so PRIOR to your deactivation date or you will no longer have access to them. We will NOT be able to reactivate your membership for the purpose of transferring your domains or downloading niche packs, etc .

For information on how to transfer your domains, please see this post the Support Knowledge Base: http://nicheprofitclassroom.ze...g-your-website-to-another-host

Remember that even though you will not have an active membership at NPC, you will still be able to promote NPC through our Affiliate Program.

Your refund for the upgrade purchase has been issued as requested. Please allow 5-7 days for the refund to post to your account.

Let us know if you need any other assistance.

Eric
NPC Support Manager


ใครช่วยแปลหน่อยครับ แปล google แล้ว อ่านไม่รู้เรื่องครับ


เหมือนกัน ....อ่านรวมๆ ก้อคือ เขาจัดการให้แล้ว ..ก้อประมาณว่า เสียใจที่เราไม่ใช้บริการกับมัน ประมาณนั้น
แล้วก้อเรื่อง domain ...ถ้าใครไปใช้ host ก้อจะไม่ทำงานให้ย้าย .........บลาๆๆๆๆ  Embarrassed  ประมาณนั้น



ขอบคุณครับ  สรุปแล้ว ผมได้เงินคืนใช่มั้ยครับ   
บันทึกการเข้า
cazama
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 288



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #16 เมื่อ: 05 พฤศจิกายน 2012, 09:43:02 »

เค้าตอบกลับมาแล้วครับว่า

We're sorry to hear you have elected to discontinue your membership with NPC. We hope you acquired some valuable information during your time with us.

We have initiated your cancellation request, and you should have already received a confirmation email. If not, please check your spam folder.

IMPORTANT INFORMATION

After your account has been cancelled, you will have access to everything you have downloaded during your membership, but no other features of the membership will be available.

If you have domains that you wish to relocate to another hosting service, please do so PRIOR to your deactivation date or you will no longer have access to them. We will NOT be able to reactivate your membership for the purpose of transferring your domains or downloading niche packs, etc .

For information on how to transfer your domains, please see this post the Support Knowledge Base: http://nicheprofitclassroom.ze...g-your-website-to-another-host

Remember that even though you will not have an active membership at NPC, you will still be able to promote NPC through our Affiliate Program.

Your refund for the upgrade purchase has been issued as requested. Please allow 5-7 days for the refund to post to your account.

Let us know if you need any other assistance.

Eric
NPC Support Manager


ใครช่วยแปลหน่อยครับ แปล google แล้ว อ่านไม่รู้เรื่องครับ


เหมือนกัน ....อ่านรวมๆ ก้อคือ เขาจัดการให้แล้ว ..ก้อประมาณว่า เสียใจที่เราไม่ใช้บริการกับมัน ประมาณนั้น
แล้วก้อเรื่อง domain ...ถ้าใครไปใช้ host ก้อจะไม่ทำงานให้ย้าย .........บลาๆๆๆๆ  Embarrassed  ประมาณนั้น



ขอบคุณครับ  สรุปแล้ว ผมได้เงินคืนใช่มั้ยครับ   


ของผมไม่ได้ขอคืนนะ

แต่ของคุณเขาให้รอ  5- 7 วัน

...
Your refund for the upgrade purchase has been issued as requested. Please allow 5-7 days for the refund to post to your account....
บันทึกการเข้า

redictshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 3
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 22



ดูรายละเอียด
« ตอบ #17 เมื่อ: 07 พฤศจิกายน 2012, 11:47:13 »

ความคืบหน้าครับ


We'd love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to answer one simple question by clicking either link below:

Please note that your comments are forwarded to our Management Team for weekly review, so if you need further assistance from our support staff, please open a new ticket or reply normally to your current ticket.

How would you rate the support you received?

Good, I'm satisfied

Bad, I'm unsatisfied

ส่งมาแบบนี้ งงๆ ครับ อยากรู้ว่าจะได้เงินคืนหรือไม่  ไม่ได้อยากทำแบบสอบถาม   Cry
บันทึกการเข้า
หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์